خريد بک لينک
گيفت کارت
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
خواص مواد غذایی
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود فيلم با لينک مستقيم
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
فایل برگر
تاريخ : 20 اسفند 1395 | 12:24 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 32

برگر داغ با فايل برگر،نوش جان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
برگر داغ با فايل برگر،نوش جان,

تاريخ : 19 اسفند 1395 | 21:52 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 33
پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی

پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی فومبران و ونریل(2003) شامل 26گویه و هدف آن بررسی میزان اعتبار سازمان می باشد

دانلود پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی

پرسشنامه استاندارد
شهرت سازمانی
فومبران
ونریل
مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

در تحقیقات روابط عمومی معاصر، " شهرت" سازمانی، به عنوان مفهوم کانو نی و مهم برای نشان دادن ارزش روابط عمومی در یک سازمان پیشنهاد شده است. لذا از طرف ی دیگر، شهرت سازمانی به عنوان یکی از عوامل موثر بر  و یژگی های رفتار ی کارکنان در سازما نهای مختلف نگریسته میشود(طالقانی و همکاران،1391).

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم،2؛ نه موافقم نه مخالف،3؛موافقم،4؛ کاملا موافقم؛5) می­باشد.

دانلود پرسشنامه استاندارد شهرت سازمانی

برگر داغ با فايل برگر

پرسشنامه برون سپاری

پرسشنامه استاندارد برون سپاری بر مبنای مبانی نظری پژوهش شامل 22 گویه می باشد

دانلود پرسشنامه برون سپاری

برون سپاری
مدیریت
درون سپاری
سازمان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

برون سپاری عبارت است تامین خدمات از بیرون سازمان در حالی كه درون سپاری معرف تولید كالا یا خدمات با تكیه بر منابع درون سازمان است . به عبارت دیگر ، از نظر آنان برون سپاری به عنوان یك استراتژی مدیریتی تلقی می شود كه در نقطه مقابل  استراتژی درون سپاری قرار می گیرد . بنابراین، در كل می توان گفت برون سپاری عبارت است از انتقال فرایندهای غیر استراتژیك به بیرون ازسازمان و تمركز بر فرایندهای كلیدی درون سازمانی( رهنورد و خانوند،1387)

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  برون سپاری  نمره­ای است كه کارکنان به سوالات 22گویه ای   پرسشنامة می­دهند .

دانلود پرسشنامه برون سپاری

پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی آجیو

این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است پرسشنامه پیش رو دارای ۲۶ سوال است که ۷ بعد بهره وری نیروی انسانی را مورد سنجش قرار می دهد سوالات هر یک از ابعاد به تفکیک بیان شده اند طیف مورد استفاده در این پرسشنامه ۵ درجه ای لیکرت می باشد

دانلود پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی آجیو

پرسشنامه
بهره وری
نیروی انسانی
مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. پرسشنامه پیش رو دارای ۲۶ سوال است که ۷ بعد بهره وری نیروی انسانی را مورد سنجش قرار می دهد. سوالات هر یک از ابعاد به تفکیک بیان شده اند. طیف مورد استفاده در این پرسشنامه ۵ درجه ای لیکرت می باشد

دانلود پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی آجیو

دسته بندی بهداشت محیط
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

بیان مسئله

توجه به محیط زیست و حفظ سلامتی انسان و كلیه موجودات كره زمین یكی از اصول اساسی در بقای زندگی و استفاده از مواهب خدادادی است كه به وفور در اختیار ما قرار دارد. كنترل آلودگی‌های محیط ازجمله مواد زاید جامد، بخش مهمی از این وظیفه را تشكیل می‌دهد

مقدمه

در كشور ما ایران با محاسبه 800 گرم زباله سرانه، هر روزه بالغ بر 50000 تُن مواد زاید جامد تولید می‌شود كه در مقایسه با سایر كشورهای جهان با 292 كیلوگرم زباله هر نفر در سال در حد متعادلی قرار گرفته است، لكن ازدیاد جمعیت و توسعه صنعت به گونه ای كه در برنامه سوم جمهوری اسلامی ایران مطرح است موجبات ازدیاد مواد زاید جامد و بالطبع تغییرات فیزیكی ـ شیمیایی آن‌ها را بوجود می‌آورد به طوریكه برنامه های جمع آوری و دفع زباله موجود جوابگوی نیازهای این بخش از كار نخواهد بود

خطرات ناشی از دفع زباله به طریق غیر بهداشتی

اصول بهداشت و بهسازی محیط، در هر شهر ایجاب می‌كند كه زباله ها در حداقل زمان از منازل و محیط زندگی انسان دور شده و در اسرع وقت دفع گردند. پیدایش این ایده (دفع بهداشتی زباله در محیط زیست) در قرن نوزدهم میلادی به مشابه یك دستورالعمل بهداشتی، شهروندان را به رعایت آن ملزوم می‌ساخت.

مگس

خطرات ناشی از وجود مگس برای انسان و عموم حیوانات اهلی بر همه روشن است، مگس خانگی  (Mussca domestica) مخصوصاً از نظر انتشار بسیاری از باكتری‌های بیماریزا قابل اهمیت می‌باشد. اصولا بیش از 50-40 هزار نوع مگس در این زمان شناسایی شده ولی نام گذاری همه آن‌ها به اتمام نرسیده است

آلودگی‌های آب

آب شرط اصلی ادامه حیات در جهان است، كلمه آبادانی در زبان فارسی از آب گرفته شده كه خود عامل مهمی در جهت عمران و بهسازی مناطق كشور به شمار می‌رود. سرعت افزایش جمعیت، بهبود سطح بهداشت و پیشرفت‌های صنعتی در سطح جهان بیش از پیش باعث محدود شدن منابع آب شده است، اما باید قبول كرد كه دنیا تشنه است و این تشنگی یك تصور شاعرانه و خیال نیست بلكه یك حقیقت مسلم است.

دانلود تحقیق حفظ بهداشت و محیط زیست

پاورپوینت ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر الوانی و دکتر دانایی فردبا عنوان ابعاد ساختار سازمانی در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت عمومی مبانی سازمان و مدیریت اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی

دانلود پاورپوینت ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد، ویرایش جدید
دانلود پاورپوینت ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد ویرایش جدید)
ابعاد ساختار سازمانی 
متغیر های مشهور ابعاد ساختاری
تعریف پیچیدگی
تفکیک افقی
تفكیك
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 528 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

عنوان: پاورپوینت ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی  نوشته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی  و ارشد رشته های مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب با عنوان « ابعاد ساختار سازمانی» می باشد که در حجم 19 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درسهای مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد ، بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ابعاد ساختار سازمانی

متغیر های مشهور ابعاد ساختاری

تعریف پیچیدگی

تفکیک افقی

تخصص گرائی

تخصص گرائی اجتماعی

تفكیك عمودی

تفكیك بر اساس مناطق جغرافیایی

تعریف رسمیت

چرا رسمیت مهم است؟

فنون رسمی سازی

توضیحات فنون رسمی سازی

گزینش

الزامات نقش

قوانین، رویه ها، خط مشی ها

آموزش

شعائر

روابط بین رسمیت و پیچیدگی

تعریف تمركزو عدم تمرکز

تمركز و پیچیدگی

تمزكز و رسمیت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت ابعاد ساختار سازمانی (فصل چهارم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

 






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
برگر داغ با فايل برگرfileberger,

پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق)

پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق)

دانلود پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق)

پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق)
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 289 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 230

پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق)

( به همراه پرسشنامه مربوطه («پرسشنامه تاثیر سیستم‌های انفورماتیک در عملکرد شرکت اختر برق اصفهان»))

چکیده

«سیستم‌های انفورماتیک» و «سیستم‌های نگهداری و تعمیرات» هر دو مفاهیمی هستند مهم و اساسی که تحقیق بر روی هر یک و استفاده از ثمرات آن در پیاده سازی و تحقق کامل ان دو در مراکز صنعتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌تواند بسیار راهگشا و مفید باشد.

اگر چه هر یک از سیستم‌های فوق به تنهایی دارای اهمیت بسیار و از سوی دیگر پیچیدگی‌های خاصی نیز می‌باشند ولیکن مهم آن است که بتوان  با شناخت و احاطه کامل بر روی هر کدام بصورت جداگانه دست به ترکیب و درآمیختن این دو با هم زد. بکارگیری هماهنگ و توامان سیستمهای فو‌ق‌الذکر افزایش در کارآیی و بهره‌وری فراوانی را برای مجموعه بدنبال خواهد داشت.

در تحقیق انجام گرفته تمامی تلاش محقق بر آن است تا مفاهیم درست و کاملی از «سیستم‌های انفورماتیک» و «سیستم‌های نگهداری و تعمیرات» ارائه نموده و بدنبال آن تاثیر این دو را بر یکدیگر بیان نماید.

برای دستیابی به این هدف «شرکت تعمیرات انتقال» که وظیفه نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال نیروی منطقه مرکزی ایران را عهده‌دار می‌باشد و «سیستم نگهداری و تعمیرات» را بعنوان مبنای اصلی کارکرد خود انتخاب نموده و سالها است که از این سیستم استفاده می‌کند. بعنوان «جامعه مورد مطالعه» این تحقیق برگزیده شده است. در ضمن با بکارگیری توامان «سیستم‌های انفورماتیک» در این شرکت فضای مناسبی برای رسیدن به هدف پژوهش بدست آمده است.

در ادامه با استفاده از روش «توصیفی ـ پیمایش» و پرسشنامه بعنوان ابزار تحقیق به آزمون سئوالات تحقیق پرداخته و نتایج حاصل از آزمون‌ها را بدست آوردیم.

سپس بررسی تاثیر ایجاد شده بصورت تفصیل بیان شده است و وجوه مختلف این تاثیر نیز در آزمونهای مختلف اندازه‌گیری شده است.

در پایان ملاحظه می‌شود که حاصل این سنجش نشانگر تاثیر مطلوب و بسزای «سیستم‌های انفورماتیک» بر روی عملکرد شرکت می‌باشد.

تاثیرگذاری بیشتر «سیستم‌های انفورماتیک» بر روی عملیات «نگهداری» نسبت به «تعمیرات» و رتبه‌بندی تاثیرات در هر بخش و بالاخره جمع‌بندی نهایی که بیانگر حاصل این پژوهش می‌باشد، در طول تحقیق به تفصیل ارائه می‌گردد.

فهرست

پیشگفتار

چکیده 

فصل اول: کلیات تحقیق                  1 

مقدمه                                   2 

الف ـ تبیین موضوع تحقیق                 4 

ب ـ اهمیت موضوع                         7 

ج ـ اهداف                               9 

د ـ سئوالات اصلی (اساسی)                 10

هـ ـ تاریخچه کوتاه                      11

و ـ متدلوژی تحقیق                       14

ز ـ تعریف عملیاتی واژه‌ها                14

ح ـ مباحث فصول آینده                    15

فصل دوم: مبانی نظری و سیر تطور موضوع         17

مقدمه                                   18

بخش اول                                 20

1- تکنولوژی                              20

2- سیستم‌های تکنولوژی اطلاعات              23

3- تعریف تکنولوژی اطلاعات                 24

4- تاریخچه تکنولوژی اطلاعات               28

5- کاربردهای سیستم تکنولوژی اطلاعات در سازمان 30 

الف ـ کاربرد عملیاتی                30

ب ـ کاربرد اطلاعاتی                  33

ج ـ کاربرد آموزشی                   36

6- پیاده سازی سیستم تکنولوژی اطلاعات     38

بخش دوم                                      44

1- جایگاه سیستم‌های نگهداری و تعمیرات     44

2- تعریف سیستم‌های نگهداری و تعمیرات      46

3- لزوم استفاده از سیستم‌های نگهداری و تعمیرات    47 

4- معایب ناشی از نداشتن سیستم‌های نگهداری و تعمیرات   48 

5- انواع روشهای نگهداری و تعمیرات        50

الف ـ نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود 50

ب ـ نگهداری و تعمیرات در هنگام بروز اشکال 51 

ج ـ نگهداری و تعمیرات پیشگیری         52

د ـ نگهداری و تعمیرات پیشگویی کننده   53

هـ ـ نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر  54

6- نگهداری و تعمیرات در سازمان‌ها         56

7- نگهداری و تعمیرات در شبکه انتقال نیرو 57

بخش سوم                                      59

1- تئوری های مبتنی بر عامل تاثیر         59

الف ـ جبر تکنولوژی                    59

ب ـ جبر سازمانی                       61

ج ـ دیدگاه اقتضاء و ضرورت             62

2- انواع تاثیر تکنولوژی بر سازمان       63

1-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر اقتصاد سازمان 63 

2-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر ساختار سازمان 67 

3-2- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر عملکرد سازمان 72 

الف ـ تاثیر بر مهندسی مجدد منابع انسانی 72 

ب ـ تاثیر بر استراتژی سازمان    74

ج ـ تاثیر بر متمایز ساختن عملکرد سازمان 75 

د ـ تاثیر بر کارایی عملیات      76

هـ ـ تاثیر بر طراحی مجدد گردش کار  77 

بخش چهارم                                    79

مهمترین تحقیقات پیرامون تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمان  79 

برگزیده تحقیقات انجام گرفته در ایران    84

خلاصه                                    88

فصل سوم: روش تحقیق                           89

مقدمه                                   90

1- روش تحقیق                             91

الف ـ بررسی‌های موردی                  92

ب ـ بررسی‌های آزمایشگاهی               93

ج ـ منابع دست دوم                     94

د ـ روش تحقیق از راه بررسی یا پیمایش  94

2- تحلیل عملی روش                       95

3- مدل تئوری و متغیرهای مورد آزمون      96

4- متغیرهای سئوالات فرعی                 97

5- معیارهای سئوالات فرعی                 98

6- جامعه آماری و روش جمع‌آوری اطلاعات     99

7- جامعه نمونه و پایایی و روایی پرسشنامه 100

خلاصه                                    104

فصل چهارم: تجزیه و تحلیلی اطلاعات             105

مقدمه                                   106

1- ویژگی‌های جامعه آماری                  107

الف ـ ترکیب جامعه آماری از نظر مدرک تحصیلی    108

ب ـ ترکیب جامعه آماری از نظر موقعیت شغلی 109

ج ـ ترکیب جامعه آماری از نظر سابقه کار 110

2- آزمون سئوالات تحقیق                   111

الف ـ سئوالات مرتبط                   112

ب ـ نوع و نحوه انتخاب تکنیک‌های آماری 112

3- سئوال فرعی اول                       114

4- سئوال فرعی دوم                       118

5- سئوال فرعی سوم                       121

6- سئوال فرعی چهارم                     125

7- مجموع کلیه سئوالات فرعی (سئوال اصلی پژوهش)    128

8- تحلیل واریانس                        132

9- تحلیل واریانس سئوال فرعی اول         133

10- تحلیل واریانس سئوال فرعی دوم        137

11- تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم        143

12- تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم      149

خلاصه                                    154

فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادات             156

مقدمه                                   157

1- نتایج تحقیق                           158

2- نتایج تحلیلی تحقیق                    159

3- محدودیت‌ها                             162

4- پیشنهادات                             163

منابع                                        167

الف ـ منابع فارسی                       168

ب ـ منابع انگلیسی                       171

ضمیمه                                        174

فهرست جداول و نمودارها

جدول شماره 1-2 : کاربردهای تکنولوژی اطلاعات در زمینه‌های اطلاعاتی و عملیاتی                                      39

نمودار شماره 2-2 : معیارهای سنجش بکارگیری اطلاعات        64 

جدول شماره 3-2 : طبقه‌بندی معیارهای تکنولوژی     80 

جدول شماره 1-3 : محاسبه واریانس سئوال‌ها و واریانس کل     102

جدول شماره 2-3 : آلفای کرونباخ هر سئوال      103

نمودار شماره 1-4 : ترکیب جامعه آماری به لحاظ مدرک تحصیلی     109

نمودار 2-4 : ترکیب جامعه آماری به لحاظ موقعیت شغلی       110

نمودار 3-4 : ترکیب جامعه آماری به لحاظ سابقه کار         111

جدول 1 : پرسش‌های مرتبط با سئوالات فرعی        112

جدول س 1-1 : پرسش‌های مرتبط با سئوال فرعی اول        114

جدول س 1-2 : رتبه‌بندی پرسش‌ها                 115

جدول س 1-3 : آزمون فریدمن سئوال فرعی اول     115

نمودار 4-4 : رادارچارت سئوال فرعی اول        117

جدول س 2-1 : پرسشهای مرتبط با سئوال فرعی دوم    118

جدول س 2-2 : رتبه‌بندی پرسش‌ها                 119

جدول س 2-3 : آزمون فریدمن سئوال فرعی دوم     119

نمودار 5-4 : رادارچارت سئوال فرعی دوم        121

جدول س 3-1 : پرسشهای مرتبط با سئوال فرعی سوم    122

جدول س 3-2 : رتبه‌بندی پرسش‌ها                 123

جدول س 3-3 : آزمون فریدمن سئوال فرعی سوم     123

نمودار 6-4 : رادارچارت سئوال فرعی سوم        124

جدول س 4-1 : پرسشهای مرتبط با سئوال فرعی چهارم      125

جدول س 4-2 : رتبه‌بندی پرسش‌ها                 126

جدول س 4-3 : آزمون فریدمن سئوال فرعی چهارم      126

نمودار 7-4 : رادارچارت سئوال فرعی چهارم      128

جدول س 5-1: مجموع سئوالات تحقیق               129

جدول س 5-2 : رتبه‌بندی سئوالات                 130

جدول س 5-3 : آزمون فریدمن کلیه سئوالات        130

نمودار 8-4 : رادارچارت کلیه سئوالات فرعی      131

جدول 6 : تحلیل واریانس سئوال فرعی اول از نظر مدرک تحصیلی     133

جدول 7 : تحلیل واریانس سئوال فرعی اول از نظر موقعیت شغلی     135

جدول 8 : تحلیل واریانس سئوال فرعی اول از نظر سابقه کار       136

جدول 9 : تحلیل واریانس سئوال فرعی دوم از نظر مدرک تحصیلی     138

جدول 1-9 : آنالیز سئوال فرعی دوم از نظر مدرک تحصیلی      139

جدول 10 : جدول LSD سئوال فرعی دوم           139

جدول 11 : تحلیلی واریانس سئوال فرعی دوم از نظر موقعیت شغلی                                            140

جدول 12 : تحلیل واریانس سئوال فرعی دوم از نظر سابقه کار      142

جدول 13 : تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم از نظر مدرک تحصیلی                                             144

جدول 14 : تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم از نظر موقعیت شغلی                                             145

جدول 1-14 : آنالیز سئوال فرعی سوم از نظر موقعیت شغلی     146

جدول 15 : جدول LSD سئوال فرعی سوم           147

جدول 16 : تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم از نظر سابقه کار      148

جدول 17 : تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم از نظر مدرک تحصیلی                                           150

جدول 18 : تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم از نظر موقعیت شغلی                                           152

جدول 19 : تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم از نظر سابقه کار                                             153

 

فهرست منابع

الف ـ منابع فارسی

  • اخوان صراف، احمدرضا.، (1378)، سرمایه‌گذاری در تکنولوژی اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد تجاری، اصفهان، مجله پژوهشی دانشگاه اصفهان، جلد دهم ص 59-72
  • آذر، عادل.،  مؤمنی، منصور.، (1379): آمار و کاربرد آن در مدیریت، انتشارات  سمت.
  • اسدی، ابوالقاسم.، (1370): اطلاعات و نظامهای اطلاعاتی در مدیریت، مجله مدیریت دولتی، دوره جدید شماره دوم، 18-1.
  • امیراحمدی.، اچ‌والاس، سی.، (1379): تکنولوژی اطلاعات، سازماندهی تولید و توسعه اقتصادی، ترجمه علیرضا طیب، نشر نصیر.
  • ایران نژاد پاریزی، مهدی.، (1378): روشهای تحقیق در علوم اجتماعی، نشر مدیران.
  • بابایی، محمود.، (1378): نیازسنجی اطلاعات، انتشارات مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.
  • برچ، جن. و نیستکی، گری‌گراد.، (1371): سیستم‌های اطلاعاتی در تئوری و عمل، ترجمه منوچهر غیبی، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
  • برنیکرهوف، روبرت اُ.، درسلر، دنیس ای.، (1377): اندازه‌گیری بهره‌وری، ترجمه دکتر محمود عبدالله‌زاده، نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی.
  • برینکرهوف، روبرت.، اً درسلر.، دنیس ای.، (1377): اندازه‌گیری بهره‌وری، ترجمه محمود عبدالله‌زاده، انتشارات دفتر پژوهشی فرهنگی.
  • بیطرف، حبیب‌الله.، (1381): ساختار وزارت نیرو، پیک برق، سال هشتم، شماره 333. شنبه 21 اردیبهشت، ص 2.
  • جی. ای. پی. ام (مهندسین نگهداری و تعمیرات ژاپن).، (1377): نگهداری و تولیدات بهره‌ور فراگیر، ترجمه علی حاج شیر محمدی، انتشارات مدیریت صنعتی.
  • چلنجر، جان.ای.، (1381): ساختار آینده محیط کار، ترجمه مهری فهیمی، مجله تدبیر شماره 128، آذرماه 1381، ص 28.
  • حاج شیرمحمدی، علی.، (1377): برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات، انتشارات غزل.
  • حسن‌زاده، مریم.، (خرداد 1381): یادگیری الکترونیکی، مجله تدبیر سال سیزدهم، شماره 122.
  • دفت، ریچاردال.، (1378): مبانی تئوری و طراحی سازمان، ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
  • رشید کابلی، مجید.، و رنجبریان، بهرام.، (1371): تکنولوژی و مدیریت تاثیر تکنولوژی بر ساختار سازمانی. مجله مدیریت دولتی، دوره جدید، شماره 16 ص 88 – 110.
  • رومی، مهرداد.، (1379): طراحی سیستم اطلاعات مدیریت (M.I.S) نگهداری و تعمیرات در شرکت شیر منطقه‌ای اصفهان، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
  • سرمد، زهره.، بازرگان، عباس.، حجازی، الهی.، (1379): روشهای تحقیق در علوم رفتاری انتشارات آگاه.
  • شائمی برزکی، علی.، (1372): تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر ساختار سازمان در موسسات صنعتی و خدماتی اصفهان. دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداری و اقتصاد.
  • غفرانی، فاطمه.، ملک‌پور، مهشید.، (1375): نقش مدیریت منابع اطلاعاتی در کنترل و توسعه سیستم‌های اطلاعات مدیریت، مجموعه مقالات پنجمین همایش تکنولوژی اطلاعات در صنعت برق ایران، معاونت منابع اطلاعات مدیریت.
  • فاطمی هرندی، حبیب‌الله.، (1380): بررسی موفقیت سیستم‌های اطلاعات مدیریت در سازمان‌های صنعتی و خدماتی استان اصفهان، اصفهان، مجله پژوهشی دانشگاه اصفهان، جلد دوازدهم ص 123 – 140.
  • فضل‌اللهی.، (1381): بار شبکه، اخبار صنعت برق، پیک برق، شنبه 21 اردیبهشت ص 4.
  • فقیه، نظام‌الدین.، (1375): مهندسی تعمیرات و نگهداری، انتشارات نوید.
  • فقیه، نظام‌الدین.، (1379): علم و فن‌آوری، انتشارات نوید.
  • لاودن، کنث‌سی.، لاودن، جین پریس.، (1380): نظام‌های اطلاعات مدیریت، ترجمه عبدالرضا رضایی‌نژاد، انتشارات رسا.
  • محمد‌نژاد، فرشید.، (1378): تکنولوژی اطلاعات و مهندسی مجدد، مجله تدبیر، سال دهم، شماره 94، مرداد 1378، ص 40- 43.
  • مومنی، هوشنگ.، (1372): سیستمهای اطلاعات مدیریت، نشر اتحاد.
  • مینتز برگ، هنری.، (1371): سازماندهی: پنج الگوی سازگار، ترجمه ابوالحسن فقیهی و حسین وزیری سابقی، انتشارات مرکز آموزش دولتی.
  • مک لوید، ریموند.، (1377): سیستمهای اطلاعات مدیریت، ترجمه مهدی جمشیدیان و اکبر مهدی‌پور عطارابادی انتشارات دانشگاه اصفهان.
  • هاروی، دوناله.، براون، دوناله.، (1377): رویکرد تجربی به توسعه سازمانی، ترجمه عباس محمدزاده، انتشارات مرکز آموزش دولتی

 

ب ـ منابع انگلیسی

  • Bedeian, A. G. (1984). Organization: Theory and analysis. Japan: Holt-Saunders.
  • Child, J. (1984). A guide to problems and practice (4th Ed.). London: Harper and Row.
  • Child, J. (1988). Information technology and organization. In K. Urabe, J. Child & T. Kagano (Eds.), Innovation and management: International Comparisons (pp. 255-301). Berlin: Walter de Gruyter.
  • Delone, W. H. & E. R. Mclean, E. R. (1992). Information system success: The quest for the dependent variable, Information System Research, 3, 1, 60 – 95.
  • Eaton, J. & Smithers, J. (1983). A manager’s guide to information technology. London: Heritage Publishers.
  • Galbraith, J. R. (1973). Designing complex organizations. Reading M A:  Addison-Wesley.
  • Garloff, E. A. (1985). Organizational theory and design. New York: Mc Graw-Hill Book Co.
  • Goodhue, D. L. (1998). Development and measurement validity of a task – technology fit instrument for user evaluation of information systems. Decision Sciences. 29 (1), 105 – 138.
  • Hussain, D. & Hussain, K. M. (1985). Information processing systems for managment. (2nd Ed.). Homewood: Irwin
  • Jamshidian, M. (1992a). The impact of IT on Organizational variables. Unpublished paper Utah State University.
  • Jamshidian, M. (1993). An Observation on the obstacles of computer installation and use in Iran. Proceedings of the first computer conference: Education, Research & application (pp. 16-26). Tehran, Iran: Faculty of Englneering, Tehran University.
  • Kendall, K. E. & Kendall, J. E. (1999). Systems analysis and design. Prentice Hall, NewJersey.
  • Khalil, T. (2000). Management of technology. Mc Graw-Hill companies, In New York.
  • Koontz, H. & Weihrich, H. (1988). Management (9th Ed.). New York: Mc Graw-Hill Book Co.
  • Leavit, H. J. & Whisler, T. L. (1958, Nov/Dec). Management in 1980’s. Harvard Business Review, 41-48.
  • Lucas, Jr, H. C. (1988). Utilizing information technology: Guidelines for Managers. Sloan Management Review.
  • Markus, M. L. & Robey, D. (1988). Information technology and organizational change: Casual structure in theory and research. Management Science, 43, 583-598.
  • Nji Aiaga, (1992). The Dialectics Between Appropriate Technology Public Policy and Rural Development: Implications for Discovery and Innovation in the Third World. Discovery and Innovation, Vol4, No. 1.
  • Pritchett price, (1994), New Habits for a Radically changing word. Pritchett & Associates, Dallas.
  • Scott, W. R. (1981). Organizations: Rational, natural and open systems. Englewood  cliffs, N. J. Prentice Hall Inc.
  • Sethi, V. & Hwang, K. T. & Pegels, C. C. (1993). Information technology and organizational performance: A critical evaluation of computer world's index of information systems effectiveness, Information and Management, 25.
  • Zeffane, R. M. (1989). Computer use and structural control. Journal of Management Studies, 266, 621-647.
  • Zeffane, R. M. (1992 a). Structural control in high and low user, user organizations in Australia. Information and Management, 23, 30-45
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

دانلود پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پژوهش تأثیر سیستمهای انفورماتیک در عملکرد شرکت تعمیرات انتقال (اختر برق) ,

تاريخ : 16 بهمن 1395 | 19:28 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 47
دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی

دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی

دانلود دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی

پاورپوینت اختلالات شخصیتی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 246 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

قسمتهایی از متن :

اختلالهای شخصیتی یا اختلال های رفتاری

جای تردید وجود ندارد كه هر دستگاهی اختلال پیدا می كند؛ مثلاً موتور اتومبیل ،هواپیما،كامپوتر و ... همیشه اختلال پیدا می كنند و لازم می شود كه دوباره تعمیر شوند. دستگاه عصبی مركزی (مخ، نخاع و اعصاب) نیز اختلال پیدا می كند و این اختلال در رفتار منعكس می شود.  

طبقه بندی اختلال های رفتاری

1- اختلالهایی كه معمولاً در دوره های اول و دوم كودكی یا در دوره ی نوجوانی ظاهر می شوند.

2- اختلالهای زوال عقل

3- اختلالهایی كه در اثر سوء استفاده از الكل و مواد مخدر به وجود می آید

4- اختلالهای اضطرابی

5- اختلالهای جسمانی

6- اختلالهای غذایی

7-اختلال های خُلقی

8- اختلال های جنسی

9- اسكیزوفرنی و سایر اختلالهای سایكوتیك

10– اختلال های خواب

11- اختلال های سازگاری

12- اختلالهای شخصیت

 ...

دانلود دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی ,

تاريخ : 16 بهمن 1395 | 19:28 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 40
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 334 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

IPSEC پروتکل امنیتی

فایل حاضر در 30 اسلاید تهیه گردیده که توضیحاتی از اسلایدهای آن به شرح زیر است:

اسلاید یک: به نام خدا

اسلاید دو: عنوان

اسلاید سه:

14

 

 

دانلود پاورپوینت پروتکل امنیتی IPSEC






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت پروتکل امنیتی IPSEC ,

دانلود پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی (فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت ارئه کلاسی فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان با عنوان مدیریت تحول سازمانی در حجم 21 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاس درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی (فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی (فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)
دانلود پاورپوینت ارئه کلاسی فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان با عنوان مدیریت تحول سازمانی
محیط مدیریت
روندهای قابل مشاهده در محیط جدید
انواع تغییرات
تغییرات برنامه ریزی نشده
تغییرات برنامه ریزی شده
عوامل داخلی و خارجی تغیی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 584 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی (فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

دسته: مدیریت

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهاردهم این کتاب با عنوان " مدیریت تحول سازمانی" در حجم 21 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

محیط مدیریت

روندهای قابل مشاهده در محیط جدید

انواع تغییرات

تغییرات برنامه ریزی نشده

تغییرات برنامه ریزی شده

عوامل داخلی و خارجی تغییر

شناخت و مدیریت مقاومت در برابر تغییر

علل مقاومت در برابر تغییر

راهبردهای گوناگون برای  غلبه  بر مقاومت در برابرتغییر

راهبردهای گوناگون برای  غلبه  بر مقاومت در برابرتغییر

نوع شناسی تغییر

مراحل سه گانه تغییر

خروج از انجماد

 تغییر یا تمرین رفتارهای جدید

 تثبیت رفتارهای جدید

مدل سیستمی تغییر

مراحل پنجگانه تغییر

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی (فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت مدیریت تحول سازمانی (فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) ,

تاريخ : 16 بهمن 1395 | 19:28 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 35
فرایند ذوب برای تولید سوپر آلیاژها

فرایند ذوب برای تولید سوپر آلیاژها

دانلود فرایند ذوب برای تولید سوپر آلیاژها

فرایند ذوب برای تولید سوپر الیاژها
دسته بندی مواد و متالوژی
فرمت فایل doc
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

فرایند ذوب برای تولید سوپر الیاژها 

مقدمه

تكنیك های ذوب

فرآیندهای ذوب اولیه

فرآیندهای پالایش

فرآیندهای ذوب ثانویه

فرآیند VAR

فرآیند ESR

فرآیند EBCHR

فرآیند VADER

فرآیند ISM

نتیجه گیری

هر فرآیند ذوب ایده آل برای تولید سوپر آلیاژهای با كیفیت بالا باید شرایط زیر را داشته باشد:

1- قابلیت استفاده از هر نوع قراضه و مواد خام را داشته باشد.

2- كنترل دقیق تركیب شیمیایی و بازیابی همه عناصر آلیاژی امكان پذیر باشد.

4- بدون توجه به كلاس و طبقه بندی آلیاژ، انعطاف پذیری و تطابق كامل برای ذوب همه نوع سوپر آلیاژ را داشته باشد.

4- از نقطه نظر اثر واكنشهای اصلاح، پالایش و توالی انجماد كاملاً قابل كنترل باشد.

5- از هر نوع منبع آلودگی مانند گازها، ناخالصی ها و آخالهای غیر فلزی مبرا و مصون باشد.

6- بالاترین تولید با كمترین هزینه امكان پذیر باشد.

به سادگی می توان فهمید كه تركیبی از همه موارد بالا را نمی توان در تنها یك روش ذوب خلاصه كرد. به این ترتیب، ذوب سوپر آلیاژها را می توان در سه شاخه طبقه بندی كرد:

1- فرآیند ذوب اولیه، كه در آن آلیاژ با تركیب فلزات خالص، فرو آلیاژها، برگشتی‌ها و قراضه ها تهیه می شود.

2- فرآیند پالایش، كه می تواند در یك مرحله مجزا و یا همراه با فرآیند ذوب اولیه برای حذف ناخالصی ها و كنترل میزان گازها بصورت بگیرد.

3- فرآیند ذوب ثانویه، كه تاكید آن بر كنترل انجماد و تولید شمشهای با ساختار مناسب و بی عیب است. تهیه شمشهای با خلوص بالا بدون حضور عیبهای ناخواسته از مواد دیر گداز و یا اتمسفر هوا از اهداف این مرحله است.

تكنیك های ذوب

فرآیندهای ذوب اولیه

ساده ترین روش برای ذوب اولیه سوپر آلیاژها در مقیاس زیاد، ذوب در كوره قوس الكتریك (EAF) است. فرآیند ذوب در هوا صورت می گیرد و حرارت مورد نیاز نیز از قوس الكتریكی بیش الكترودهای گرافیتی و مواد شارژ تامین می شود. عموماً، از اكسیژن گازی نیز برای كاهش مقادیر كربن، هیدروژن و نیتروژن استفاده می شود. ذوب تهیه شده اغلب به صورت شمش برای محصولات نوردی و یا الكترود برای رسیدن به كیفیتهای بالاتر در فرآیندهای ذوب مجدد، ریخته می شود عمده مزایای (EAF) به ترتیب زیر است:

 

دانلود فرایند ذوب برای تولید سوپر آلیاژها






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
فرایند ذوب برای تولید سوپر آلیاژها ,

تاريخ : 16 بهمن 1395 | 19:28 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 34
مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو

مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو

دانلود مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو

مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو
دسته بندی کسب و کار
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو 

مقدمه :

مدیریت و رهبری از اركان هر سازمان و جامعه است . نیاز به مدیریت و رهبری در همه زمینه‌های فعالیت اجتماعی امری محسوب و حیاتی است و شاید بتوان گفت كه یكی از مهمترین فعالیتها در زندگی اجتماعی بشر امروز ، مدیریت است . در عصر حاضر به كمك این فعالیت است كه مأموریتها و اهداف سازمان تحقق می‌یابند ، از منابع و امكانات موجود بهره‌برداری می‌شود و توانایی و استعداد انسانها از قوه به فعل درمی‌آید . منابع انسانی و مادی بدون هدایت و رهبری لایق ، روبه كاهش و نابودی می‌رود .

مدیر در هر رده‌ای كه قرار داشته باشد ، از مدیران ارشد و عالی تا مدیران پایه ، در سرپرستی مستقیم و نظارت بر اجرای عملیات ، برای موفقیت در انجام وظایف سازمانی خود نیازمند به كسب اطلاعات كافی می‌باشند . ما امروز در یك عصر سازمانی زندگی می‌كنیم ، سازمان به عنوان وسیله و ابزار اجرای هدفهای گوناگون اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی پدیده‌ای است همه جاگیر .

نیروی انسانی جزیی جدایی ناپذیر از دنیای سازمانی را تشكیل می‌دهد . تحقق هدفهای سازمانی بدون در اختیار داشتن نیروی انسانی كارآمد و علاقمند امكان پذیر نیست .

آشنا ساختن مدیران و كاركنان با دانش مدیریت كه جنبه‌های مختلفی را در بر‌می‌گیرد   می‌تواند تا حد زیادی برای حل و فصل مسایل و غلبه بر مشكلات و پیش‌بینی شرایط نامطمئن ، راهگشا باشد .

بدیهی است آموزش صحیح و در اختیار قرار دادن ابزار مناسب كار ، باعث پرورش و آماده شدن مدیران شایسته ، مبتكر و خلاق می‌شود و برخورداری آنان از ویژگیهای اخلاقی و انسانی باعث رشد و تكامل مدیریت در سطح جامعه خواهد گردید .

 

 مدیریت مجامع و سهام ایران خودرو :

مسئولیتهای كلی ( جــاری ) این مدیریت با توجه به تعریف ساختار سازمانی آن نظارت بر عملكرد شركتهای تابعه ، وابسته و تحت نظارت ، در چارچوب قانون تجارت و سیاستهای متأثر از آیین نامه‌ها و دستورالعملها و مقررات ابلاغی از جانب شركت ایران خودرو و سازمان گسترش می‌باشد مضافاً اینكه كلیه امور مربوط به سهامداران شركت ایران خودرو نیز به عهده این مدیریت است . همچنین این اداره وظیفه پاسخگویی به كلیه مسائل و مشكلات مربوط به سهامداران شركت ایران خودرو ، نظارت در تهیه و نگهداری آمار سهامداران ، ارتباط مستمر با سازمان بورس اوراق بهادار و پرداخت سود سهام سهامداران طبق برنامه‌ریزی مدیریت مجامع و سهام و نگهداری آمار و اطلاعات مرتبط با سود سهامداران را بر عهده دارد .

 

دانلود مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مدیریت مجامع وسهام ایران خودرو ,

تاريخ : 16 بهمن 1395 | 19:28 | نویسنده : فایل برگر | بازدید : 31
دانلود پاورپوینت وابستگی به مواد

دانلود پاورپوینت وابستگی به مواد

دانلود دانلود پاورپوینت وابستگی به مواد

وابستگی به مواد
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 39 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

پاورپوینت وابستگی به مواد

فایل پیش رو که مقاله ای است در خصوص وابستگی به مواد در قالب پاورپوینت با 28 اسلاید آماده شده است و قسمتهایی از متن ابتدایی آن به شرح زیر است:

توصیفات رفتاری

1-تغییر مشهود در رفتار؛یعنی دوری گزینی از خانواده ودوستان نزدیک،فقدان علاقه به انجام فعالیتهای معمول،انرژی پایین،خواب زیاد،افت نمره های تحصیلی.

2-مسمومیت ویااستفاده از داروبرای دو یا چند موقعیت.

3-نوسان خلقی.

4-عدم حضوریاتاخیرمتوالی برای حضوردرمدرسه.

5-تغییرگروه همتاها به گروهی که به طورقابل توجهی در کار مصرف مواد هستند.

6-((تصویرخود))ضعیف،توصیف خودبه عنوان یک فردشکست خورده،هنگام گفتگوبادیگران تماس چشمی بسیارکمی دارد.

7-دیدگاه خصومت آمیزیا منفی نسبت به زندگی و افراددیگر.

8-داشتن وسایل مربوط به مصرف مواد.

9-تشویش درمورددزدیدن مشروبات الکلی ازیک مغازه،منزل،  دوستان یاوالدین.

10-دستگیری به خاطرخلافهای کوچک یاجریمه شدن به خاطر رفتارهای نابجاناشی از مستی ومصرف مشروبات الکلی.

11-داشتن سابقه خانوادگی درخصوص وابستگی به مواد.

12-گزارش شخصی ازمصرف روزانه یک ماده تغییردهنده خلق یا مصرف ماده به صورت منظم تا به حالت خوشی برسد. ...

دانلود دانلود پاورپوینت وابستگی به مواد






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود پاورپوینت وابستگی به مواد ,

مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت

مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت

دانلود مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت

دانلود مقاله ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

فایل حاضر مقاله یا تحقیقی در خصوص ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت می باشد که در قالب پاورپوینت با فرمت ppt می باشد این پاورپوینت در 40 اسلاید تهیه گردیده و قابل ویرایش می باشد در متن زیر به قسمتهایی از متن آن اشاره می شود.

قسمت هایی از متن:

•اینترانت واكسترانت •اینترانت واكسترانت •
دو نمونه از مهمترین گستره های اینترنت، " اینترانت ها و اكسترانت ها " هستند كه شاید كمتر به آنها توجه شده است. گاهی وجود "اینترانت " و " اكسترانت " در مشاغل كوچك در راستای اجرای برنامه های مربوط به این گونه كسب و كارها تعجب آور است.

البته شاید بتوان گفت بهره گیری از این خدمات، صرفا برای كسب و كارهای محدود امكان پذیر است و ناگفته پیداست كه كار با این شبكه ها در شركت های بزرگ عملا ممكن نیست. به هر حال، هنگام استفاده از چنین شبكه هایی باید به برخی نكات توجه داشت:

1- یكی از مزایای شبكه اینترانت، افزایش تشریك مساعی كارمندان از یك سو و تقسیم
اطلاعات میان آنها از سوی دیگر است. به طور خلاصه، یك شبكه اینترانت، یك شبكه خصوصی است و صرفا در اختیار پرسنل و كارمندان قرار می گیرد.

در این شبكه نیز می توان از فرآیندهای امنیتی مانند دیواره آتش برای جلوگیری از سرقت اطلاعات استفاده كرد. یكی دیگر از مزایای شبكه های اینترانت این است كه كارمندان صرف نظر از محلی كه حضور دارند، می توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند. ...

...

دانلود مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله پاورپوینت ابزارهای راه اندازی اینترنت ،اینترانت،اكسترانت ,